10 decembrie 2014

Spaghetti Bolognese





Imi doream de mult sa incerc aceasta reteta si am gasit numeroase variante la ea pe internet. Am combinat cateva si iata ce mi-a iesit in final. Sper sa o incercati!



INGREDIENTE
Pt. paste:
-300-400 g. spaghetti
-1 l. apa
-sare
Pt. sos:
-400 g carne tocata amestec,
-o ceapa
-usturoi 2-3 catei
-ulei de masline 2 lg.
-1 morcov
-un ardei gras rosu
-ciuperci 100 g.
-o lingurita boia ardei dulce
-100 g pasta tomate
-1 ceasca apa
-un varf lingurita oregano
-sare si piper negru macinat
-parmezan ras

MOD DE PREPARARE RETETA Spaghetti Bolognese:
Se toaca marunt ceapa si usturoiul si se calesc in cele doua linguri de ulei. Urmeaza ardeiul si morcovul care se calesc pana se inmoaie. Se adauga carnea tocata si cescuta cu apa si se lasa la calit, amestecandu-se putin din cand in cand sa se intrepatrunda cu legumele si sa nu se lipeasca de fund. Adaugam si ciupercutele spre final (daca sunt gata fierte la borcan/conserva). Cand carnea a fiert aproape complet se dilueaza pasta de tomate si se toarna peste perparat. Se condimenteaza cu sarea, piperul, boiaua dulce, oregano.




Pastele se fierb conform instructiunilor de pe ambalaj, in apa cu sare, puse in momentul in care apa clocoteste.


 Dupa ce au fiert al dente, se amesteca cu sosul pe care l-am pregatit. Le servim calde cu parmezan ras deasupra si busuioc daca aveti, daca nu sunt bune si asa.
Va doresc pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.