10 decembrie 2014

Budinca de macaroane cu branza


Buna seara dragii mei! Acum cateva seri imi era pofta de macaroane cu branza dar am vrut ceva rapid si usor de facut cu ceea ce mai aveam prin frigider. Reteta am gasit-o in cartea Sanda Marin pe care v-o recomand! Eu o am dintr-o editie foarte veche care ar necesita restaurata si sper sa o fac aici pe internet. Am adaptat putin reteta atunci cand am redactat-o pentru a fi putin mai usor inteleseasa dar am urmat toti pasii si mi-a iesit o bunatate de portie de spaghete nelipicioase, soft si cremoase. Sper sa va placa!



INGREDIENTE

500 g macaroane

500 g branza
3 oua
1 cescuta lapte
1 lingura unt
sare


MOD DE PREPARARE: 

Se fierb macaroanele in apa cu sare conform timpului indicat pe ambalaj, se scurg si se limpezesc putin cu apa rece.

Se freaca separat intr-o strachina branza de vaci cu 3 oua, o ceasca de lapte, o lingura de unt, sare. 
Se amesteca cu macaroanele intr-un vas, usor, sa nu se striveasca macaroanele.
Se unge o forma termorezistenta cu unt si se presara pesmet sau gris, se toarna macaroanele, se dau la cuptor. Se tin la cuptor vreo trei sferturi de ora dar sa nu se usuce tare compozitia. Se servesc calde.
Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.